Favorit
Plantegninger: #1 #2

**** Hapimag lejl. med pool

Ophold er uden forplejning, men inklusiv 2 dages liftkort (ekstra dages liftkort og forplejning kan tilkøbes).
OBS! Ophold er også inklusiv strøm, vand, SLUTRENGØRING, sengelinned og adgang til pool osv.

Skitour'dk's mest populære indkvartering i Winterberg - Her får I virkelig høj kvalitet for pengene!

I bruger jeres bil til og fra hovedliften eller går. Dette kan være besværligt, men ikke her!
- Hapimag tilbyder garage til bilen, så der skal ikke skrabes is eller sne om morgenen.
- Ved vores skiudlejning, der også ligger ved hovedliften og en stor p-plads, kan I leje en skiboks (ca. €2,-), så I ikke skal bære skiudstyret med frem og tilbage.
- Det er også her ved hovedliften, at vores skiskole ligger, så det er også nemt og bekvemt.
- Kommer man afsted, inden den værste trafik, så er man på ski 10-15 minutter efter afgang fra Hapimag!

I kan også sagtens på ca. 20 minutter.
Når I går fra Hapimag mod hovedliften, så går det lidt op af bakke hele vejen.
Så når I går hjem, med lidt trætte ben efter en god dag på ski, er det perfekt det går lidt ned af bakke.
I lejer en skiboks/skab (ca. €2,-), så I skal ikke bære udstyret eller gå i skistøvlerne. Disse er placeret inde i vores skiudlejning lige ved liften.

I kan også tage en bus. Det er dog ikke en skibus, men en bus der kører til centrum af Winterberg. Så I kan nemt og hurtigt komme til centrum samt tæt på skiløbet.

I bl.a. uge 7 og 8 har vi mange lejligheder her, så mange danskere kan få en dejlig skiferie til en fornuftig pris.

Hapimag feriecentret er et moderne feriecenter af høj kvalitet. Meget veldrevet feriecenter beliggende ved indkørslen til Winterberg by med skøn udsigt over byen og ganske kort til skiløbet.

Her findes alt, hvad en skiløber har behov for under sit ophold. Flotte og velholdte ferielejligheder, stor svimming pool, 4 saunas og 2 fine udendørs jacuzzi. Her er tillige et sportscenter med forskellige træningsmaskiner og et wellness- og beauty center med forskellige behandlinger. Her er også forskellige butikker med indkøbsmuligheder til opholdet f.eks. et vinothek og en lille købmand. Her er tillige et vaskeri.

Alle lejlighederne er af høj kvalitet og velindrettede. Lejlighederne renoveres løbende. Fra 2021-2023 er alle lejligheder renoveret, så de fremstår nyrenoverede.
Der er i alt 189 ferielejligheder, der er beliggende på en skråning med centerbygningen som omdrejningspunktet.

Ekstra fordele med Skitour.dk i Winterberg:
- KUN ved Skitour.dk er der garanti for danske skilærere på børneskiskolen!
- KUN ved Skitour.dk er I garanteret liftkort (ellers er der begrænset antal)!
- Afhent skiudstyr og liftkort dagen før fra kl. 16, uden ekstra beregning!
- Stå på ski på hjemrejsedagen. Vi har omklædning ved skiudlejningen!
- INGEN har mere erfaring med Winterberg end os!

- Frarådes rejser, så INGEN ferie = altid ALLE penge retur!

- Ophold på Hapimag via Skitour.dk er inklusiv strøm, vand, slutrengøring, sengelinned og adgang til pool osv.

Gæstebog

- Jannie - 20/3-2023. Rejste i marts 2023

Efter nogle gode dage på ski var børnene trætte, og så har Hapimag bare en fin pool. Vi har tidligere været på store feriecentre, så det var rigtig dejligt Hapimag ikke er så stort, men alligevel har alt det vi har brug for. Vi kommer helt sikkert igen.

- Peter - 2/3-2023. Rejste i februar 2023

Vi var lidt betænkelige ved, at vi skulle tage bilen til hovedliften hver dag. Men det fungerede rigtig godt, da man lejer en boks til skiudstyret ved skiudlejningen, så man ikke skal slæbe det frem og tilbage. Køreturen tager 5 minutter, når man kommer tidligt afsted. Kører man sent, så er der kø og det kan være svært at få en p-plads. Er man morgenmennesker som os, så er det dog ingen problem.

- Anja - 1/3-2023. Rejste i februar 2023

Det er for billigt sagde min mand. Så jeg var lidt bekymret, men alt fungerede perfekt og lejligheden og feriecenteret var meget bedre end forventet. De var også så søde på skiskolen, så børnene fik virkelig meget ud af det. Kan kun anbefales.

- Julie - 27/2-2022. Rejste i februar 2022

Vi ville gerne have boet på Hotel med mad inkluderet, men det var udsolgt. Skitour anbefalede os Hapimag og at tilkøbe mad. Det var virkelig en positiv overraskelse og maden var virkelig god. Meget bedre end mange af de 4-stjernede hoteller vi har boet på.

- Michael - 26/2-2022. Rejste i februar 2022

Godt feriecenter men træls at man ikke er lige ved pisten.

- Søren - 26/2-2022. Rejste i februar 2022

Fedt at man kan parkere i den overdækkede garage, så man ikke skal stå og fjerne sne af bilen om morgenen. I det hele taget bare super velfungerende feriecenter.

- Jeppe - 26/2-2022. Rejste i februar 2022

God service. Den ønskede rejse var ikke ledig alligevel, men de var hurtige til at finde alternative rejsedatoer. På rejsens første aften så jeg der var en fejl i skiudlejningspapirene, jeg skrev en mail til skitour og morgenen efter kl 8.06 var det bragt i orden. Jeg rejser gerne med skitour igen igen...

- Claus - 26/2-2022. Rejste i februar 2022

Fantastisk service og alt spiller 100%

- Gitte - 20/2-2022. Rejste i februar 2022

Fantastisk service fra skitour.dk! God hjælp til at vælge destination, og hurtig hjælp undervejs da vi ville booke skiskole, efter vi var ankommet. Kan klart anbefale skitour.dk

- Dorte - 19/2-2022. Rejste i februar 2022

Vi havde en fantastisk skiferie i uge 7. Lejligheden var virkelig dejlig, og hele feriecenteret var i super kvalitet. Vi følte virkelig vi fik noget for pengene.

- Anna - 15/2-2022. Rejste i februar 2022

Da vi ankom regnede det, så vi var virkelig bekymrede. Sneen på pisterne var dog virkelig fine, og der kom sne om natten, og så var det helt perfekt. Vi var imponeret over, hvor fine pisterne var, selvom det regnede den første dag. Det er tysk effektivitet.